POLITICA DE PRIVACITAT

Política de Protecció de Dades:

L’ASSOCIACIÓ PER AL DESENVOLUPAMENT DE LA CASA BIOCLIMÀTICA (d’ara endavant l’ADCB), amb domicili social al carrer Vázquez de Mella, 8, 08193 Bellaterra (Barcelona) i adreça de correu electrònic info@plataformazeo.com, posa en coneixement dels usuaris del lloc web www.plataformazeo.com, que és l’Associació impulsora de la iniciativa ZERO EMISSIONS OBJECTIVE (d’ara endavant ZEO) i que és qui gestiona aquesta pàgina web.
En compliment de la legislació vigent, s’informa de la Política de Protecció de Dades de caràcter personal, per a què els usuaris determinin lliure i voluntàriament si desitgen facilitar a l’ADCB les dades personals que se’ls requereixin en ocasió de la subscripció, adhesió, registre o emplenament de qualsevol formulari de dades online o enviament de correu electrònic.
l’ADCB es reserva la facultat de modificar aquesta Política de Privacitat per a mantenir-la adaptada a la legislació vigent sobre protecció de dades. En tal cas, l’ACDB anunciarà en aquest lloc web els canvis introduïts amb antelació a la seva posada en pràctica.
Ni ZEO ni l’ADCB, recapten ni cedeixen a tercers les dades de caràcter personal dels usuaris, sense autorització expressa.
La visita a aquest lloc web no implica que l’usuari estigui obligat a facilitar cap informació de caràcter personal. En el cas que l’usuari faciliti alguna informació d’aquest tipus, les dades recollides en aquest lloc web seran tractades de forma lleial i lícita amb subjecció en tot moment als principis i drets recollits a la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal (LOPD), i altra normativa de desenvolupament.
S’informa a l’usuari que les seves dades personals seran incloses en els fitxers de dades personals dels quals és responsable l’ADCB, que es concreten en els següents:

1. a) En el cas d’inscriure’s al nostre Directori de Persones Adherides, li informem conforme a l’Art.5 LOPD que les seves dades personals passaran a formar part del nostre Fitxer de Persones Adherides, tenint com a finalitat la gestió administrativa de les dades de les persones que s’adhereixen a la iniciativa Zero Emissions Objective (Z.E.O.), l’enviament de comunicacions i informacions sobre les novetats que puguin interessar-los relatives al moviment Z.E.O. i la sol·licitud de suport per a les campanyes de peticions i ajudes. És obligatori el subministrament de les dades personals sol·licitades per poder procedir a tramitar la seva sol·licitud d’inscripció. La informació facilitada podrà tenir com a destinataris les institucions públiques (Ajuntaments, Diputacions, etc) als quals es dirigeixin les sol·licituds d’ajuda amb suport dels adherits, consentint-ho vostè expressament. En qualsevol moment podrà exercitar els seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació o oposició en l’adreça: carrer Vázquez de Mella, 8, 08193 Bellaterra – Cerdanyola del Vallès (Barcelona) o a l’e-mail info@plataformazeo.com.
  2. b) En el cas de formular algun comentari a la Web als espais disposats a tal fi, li informem conforme a l’Art.5 LOPD que les seves dades personals passaran a formar part del nostre Fitxer d’Idees i Comentaris, tenint com a finalitat la gestió del registre d’usuaris que comenten els nostres articles o que volen aportar idees i experiències. És obligatori el subministrament de les dades personals sol·licitades per poder procedir a deixar un comentari a la web. La informació facilitada podrà tenir com a destinataris els usuaris de la Web que accedeixin a les seccions de comentaris, consentint-ho vostè expressament. En qualsevol moment podrà exercitar els seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació o oposició en l’adreça: carrer Vázquez de Mella, 8, 08193 Bellaterra – Cerdanyola del Vallès (Barcelona) o a l’e-mail info@plataformazeo.com.
  3. c) En el cas d’inscriure’s a la nostra Newsletter o bé emplenar qualsevol formulari diferent dels serveis als que fan referència els anteriors fitxers, li informem conforme a l’Art.5 LOPD que les seves dades personals passaran a formar part del nostre Fitxer d’Usuaris Web, sent l’ADCB l’únic destinatari de la informació, i tenint com a finalitat la gestió del registre d’usuaris, la gestió de la subscripció a la newsletter, i la gestió de les sol·licituds d’informació, queixes o suggeriments, concursos, votacions i altres activitats ofertes a la nostra web corporativa. És obligatori el subministrament de les dades personals sol·licitades per poder procedir a tramitar la seva sol·licitud. En qualsevol moment podrà exercitar els seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació o oposició en l’adreça: carrer Vázquez de Mella, 8, 08193 Bellaterra – Cerdanyola del Vallès (Barcelona) o a l’e-mail info@plataformazeo.com.

Tots els fitxers de dades personals dels quals és responsable l’ADCB es troben degudament Inscrits en el Registre General de Protecció de Dades

En conseqüència els usuaris que facilitin dades de caràcter personal en aquest lloc web, consenten de forma inequívoca la incorporació de les mateixes als fitxers de dades personals dels quals és responsable l’ADCB, per a les finalitats específicament determinades anteriorment.
Les dades de caràcter personal proporcionades pels usuaris seran exactes i posades al dia, de manera que responguin amb veracitat a la situació actual de l’usuari. Per això, aquest haurà de respondre de la veracitat i certesa de les dades personals subministrades i comunicar qualsevol modificació de les mateixes que es produeixi en un futur.
L’ADCB procedirà a la cancel·lació de les dades personals recollides quan deixin de ser necessàries o pertinents per a la finalitat per a la qual haguessin estat recaptades o enregistrades. La cancel·lació donarà lloc al bloqueig de les dades, conservant-se únicament a la disposició de les Administracions Públiques, Jutges i Tribunals, per a l’atenció de les possibles responsabilitats nascudes del tractament, durant el termini de prescripció d’aquestes. Complert el citat termini es procedirà a la supressió de les seves dades personals.
L’ADCB ha adoptat totes les mesures tècniques i organitzatives necessàries per a garantir la seguretat de les dades de caràcter personal i evitar la seva alteració, pèrdua, tractament o accés no autoritzat. El nivell de seguretat adoptat és conforme a la naturalesa de les dades personals subministrades i dels tractaments efectuats.