ALBA HUERGA

Graduada en Periodisme per la UAB amb esment en Societat i Cultura. Anteriorment publicant para La Vanguardia en àmbits de RSC, Empreses, Alimentació i Salut. Actualment cursant un Màster de Comunicació&Màrqueting Digital amb INESDI i responsable de comunicació de PlataformaZEO.

Més sobre mi

A Rubí vaig fundar El Butlletí de Ca n’Oriol per donar veu als veïns d’un barri obrer deixat de costat per l’Ajuntament. També he fet la meva petita aportació al món de la ràdio durant dos anys: com seccionista en el Bac Up de Ràdio Flaixbac i co-presentadora dels informatius de 7 de Ràdio (Horta Guinardó).

Més a fons

La meva vocació sempre ha estat comunicar. I que hi ha millor que comunicar amb voluntat social, per poder canviar les coses? Em moc per temes de gènere, acció social i empreses, defensa davant el maltractament animal… Ara mateix el meu eix principal és el medi ambient: Ajudar a comunicar la consciència ZEO (zero emissions) i crear una comunitat ZEO que comparteixi els valors de sostenibilitat de la plataforma.