Josep Maria Riba

JOSEP MARIA RIBA

Professional del màrqueting i la comunicació i Divulgador mediambiental. La meva formació: Enginyer Industrial, especialitat Organització, per l’ETSIIT, amb el nº1 de la promoció.

Tinc 10 anys d’experiència a Marketing d’anunciant (Nestlé), 10 anys al sector de la publicitat (Interpublic i Publicis) i més de 10 anys al front de l’agencia Maracanà, de la que sóc soci fundador i Director General.

Sostenibilitat

Sóc president de l’Associació per al Desenvolupament de la Casa Bioclimàtica (ADCB) des de la seva fundació l’any 2003. Vaig ser el creador i impulsor dels Premis Endesa a la Promoció Immobiliària més Sostenible, durant 7 anys. I també vaig ser actuar com a Vicepresident i Portaveu del Jurat durant aquests 7 anys

E

President de l’Associació per al Desenvolupament de la Casa Bioclimàtica (ADCB) des de la seva fundació l’any 2003.

E

Creador, impulsor dels Premis Endesa a la Promoció Immobiliària més Sostenible, durant 7 anys.

Vicepresident i Portaveu del Jurat durant aquests 7 anys

Actualitat

Havent descobert una clara vocació ambiental vaig crear la Plataforma ZEO (Zero Emissions Objective) al 2017. Actualment sóc el president del Comitè de Representants d’aquesta plataforma i un conferenciant especialitzat en el Canvi Climàtic.

E

Creador i impulsor de la Plataforma ZEO (Zero Emissions Objective), des de 2017.

E

President del Comitè de Representants d’aquesta plataforma, des de la seva creació.

Conferenciant especialitzat en el Canvi Climàtic