Accions ambientals a mida

Amb el focus en les zero emissions

Actualment totes les empreses amb visió de futur estan avançant en l’objectiu de reducció d’emissions, de circularitat i concrecions del compromís ambiental. No es tracta només d’una tasca a realitzar en les fases productives. També els venedors, el personal directiu, el de serveis i l’administratiu han d’estar informats i sensibilitzats sobre aquest tema.

A continuació expliquem accions ambientals que podem organitzar i implementar per a aquestes empreses.

Accions ambientals per a empreses

Accions a mida per empreses

Reforcem la cultura empresarial sostenible dels treballadors amb activitats complementàries de conscienciació. Tenim en compte les característiques i particularitats de l’empresa i fem una proposta personalitzada.

Team Building

“L’esperit d’equip és el que dona a moltes empreses un avantatge competitiu sobre els seus competidors”.

Aconseguir el benestar dels treballadors i que tinguin una bona relació entre ells, es tradueix en una major productivitat dels equips de treball.

Tallers ambientals

Compostatge, economia circular, consum sostenible, hort urbà, eficiència energètica en la llar, zerowaste living.

La millor manera d’aconseguir canvis sostenibles en la vida diària de les persones és a través de la pràctica.

Participació a fires, congressos i esdeveniments

Jornades ambientals

Realitzem jornades de temàtica ambiental per a empreses, organitzacions i entitats. Coordinem una acció que té un dia de duració per tal d’implicar als treballadors en la nova estrategia sostenible de l’empresa.

Conferències presencials i per empreses

Organització de conferències de temàtica ambiental o sostenible. Cerquem els millors ponents i tenim en compte els detalls per tal que sigui una acció memorable.

Vols organitzar una acció ambiental per la teva empresa?

Si vols implicar als teus treballadors en la nova estrategia de sostenibilitat de l’empresa i, al mateix temps, millorar el nivel de consciència climàtica de la companyia, organitza una activitat sostenible.

A la plataforma ZEO t’aconsellarem i podrem ajudar-te a millorar el compromís verd de la teva empresa.

uneix-te a la comunitat ZEO

Estigues a el dia de les últimes accions, esdeveniments i notícies ZEO

Informació Bàsica Sobre Protecció de Dades:
Finalitat: Atendre les seves consultes i/o sol·licituds. Accions comercials
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, com s'explica en la informació addicional.
He llegit i accepto les condicions legals i la Política de privacitat