Per fomentar un turisme més sostenible, Plataforma ZEO ha organitzat el sorteig d’un necesser amb productes 100% ecològics. Fins al dimecres 18 de juny qui vulguin viatjar sent sostenibles poden participar seguint les instruccions a través del compte d’Instagram o Facebook.

Es calcularà la petjada de carboni del sorteig i es compensarà

Plataforma ZEO vol fomentar l’ús de productes ecològics durant aquest estiu. Per això s’han triat un conjunt de productes d’higiene personal amb certificats ecològics i lliures de químics. A més el sorteig serà 0 emissions:

es calcularà la petjada de carboni des de l’adquisició dels productes fins a l’enviament als guanyadors, i es compensarà a través d’un projecte ambiental.

El guanyador s’emportarà un necesser fet a força de plàstic reciclat de lones publicitàries i un raspall de bambú biodegradable fabricat amb bambú. Potser el premi més ZEO, és el xampú concentrat I love my planet, en el qual per cada xampú comprat s’ha plantat un arbre.

Tots els productes provenen de marques compromeses amb el medi ambient

En el premi també s’ha inclòs un indispensable desodorant fet amb arbre del te i sense químics i una llet netejadora totalment orgànica. Tots els productes provenen de marques socialment compromeses amb el medi ambient i una forta RSC basada en la sostenibilitat. Plataforma ZEO ha volgut fer una escrupolosa selecció d’aquells productes més ecològics i orgànics.

Sorteo ZEO

El 18 de juny l’equip de Plataforma ZEO farà el sorteig en directe a través de Facebook i Instagram i es posarà en contacte amb els guanyadors que rebran el paquet especial a les seves cases al llarg de la setmana.

La voluntat de fer un sorteig d’aquesta índole és precisament projectar la iniciativa Plataforma ZEO per totes les xarxes socials. Avui dia es consideren un altaveu perfecte per comunicar les accions que realitzen empreses i persones dia rere dia per frenar les emissions de CO₂. Per això Plataforma ZEO difon les seves accions i ideesZEO a través de Facebook, Twitter i Instagram.

T'ha semblat aquest, un article 5 estrelles? Deixa'ns la teva valoració:

uneix-te a la comunitat ZEO

Estigues a el dia de les últimes accions, esdeveniments i notícies ZEO

Informació Bàsica Sobre Protecció de Dades:
Finalitat: Atendre les seves consultes i/o sol·licituds. Accions comercials
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, com s'explica en la informació addicional.
He llegit i accepto les condicions legals i la Política de privacitat